Špaldové knedlíky s čokoládou a jogurtem

Sladký, zdravý oběd? nejlepší kombinace! :D
Vyjde to na 6 knedlíků!

Suroviny:
2 vejce
celý měkký tvaroh - na vaření, pečení
sůl
třtinový cukr - 1 malá lžíce
2 hrnky špaldové mouky (nenaplňovat celý hrnek, jen do větší půlky)

Náplň:
70% hořká čokoláda
bílý jogurt
špetka soli
-kdo chce, může dát ovoce.. jahody, meruňky..
a já si dala navrh ještě vanilkový tvaroh z Lidlu

Do měkkého tvarohu dáme 2 vejce a rozmícháme, potom přidáme špaldovou mouku, cukr, sůl a uděláme těsto. Já jsem si ho vytvarovala do kuličky. S těstem můžeme hned pracovat, takže už jak klasické knedlíky, dala jsem na těsto jogurt a kousek čokolády a udělala z toho kuličku. Vyšlo mi 6 knedlíků a dala jsem je do vařící vody a přiložila pokličku. Nechala vařit a až knedlíky vyplavou na povrch, je hotovo.

Na hotové knedlíky jsem přidala tvaroh z Lidlu a bylo to! Byly výborné :D Mně stačily 3 a jsem přejezená. Dobrou chuť!






























Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sladké

Zdravé nákupy