Zdravé nákupy


Ahoj, dneska vám chci ukázat pár potravin, které často používám a pravidelně nakupuji.

Jako první bych začala rýžemi, které používám. Používám ještě jasmínovou a dlouhozrnnou. Tohle jsou klasiky. Rýže je moje nejoblíbenější příloha. Tyhle zrovna dvě konkrétní rýže jsem kupovala na Aktin.cz a nebo se dají sehnat ve zdravé výživě.





Další produkty jsou těstoviny. Nejsou zde všechny, ještě používám rýžové nudle.. Opět seženete na Aktinu a nebo ve zdravé výživě!





Potom zde máme vločky. Tyto, co vám ukážu jsou nejlepší! Ty uprostřed.. Dávám si je na snídani a do oběda mě pěkně zasytí. Ty z Lidlu používám jen na ovesnou mouku. Tak, že si ji doma roxmixuji
Takže první 2 zleva jsou z Aktinu a napravo z Lidlu


Sojové mléko za 30kč z DM + sojová smetana z DM za 20kč
Miluju tyhle dvě věcičky, mléko používám do kafe, kaše a nebo do pečení. Smetanu třeba do rizot a nebo s kuřetem :)





Gnocchi, ty mám moc ráda, bohužel obsahují pšeničnou mouku, a proto si je dám opravdu výjimečně. Tyhle jsou z Billy, měli je ve slevě, tak jsem toho využila. Jinak kupuji opět v Lidlu



Mozzarelyyy, mňaaam. Ta nalevo je z Lidlu a ta napravo je z Kauflandu. Obě dvě jsou makry stejné, takže je jedno, kterou vyberete. Ale tu v Kauflandě teď mají za 13kč myslím ve slevě, v Lidlu stojí asi 15..Super ceny!:)



Aaaa sladila, ty nebudu nějak moc okecávat...
Nalevo z Lidlu, v domácí skleničce je to stévie, skořicové sladidlo je z Aktinu stejně jak kapičky Flavdrops příchutí bílá čokoláda



Čokoláádkyyyyy.. Všechny z Lidlu kromě Lidl, ta je z Alberta. 


Aaa moje klasika, žampióny (Lidl), moje první tofu (zdravá výživa), stejně jak droždí, taky zdravá výživa a lupínky do jogurtu nebo kaší (DM)



Moje oblíbené celozrnné tortily z lidlu.. Fakt se mi zdá, že tam mají tortily za nejlepší ceny


A mouukyyy... Ovesná, špaldová, krupička rýžová (používám jako krupici) a celozrnná ty poslední dvě jsou z Kauflandu a obě za 20kč. 


A moje skříň úplně






Omlouvám se za neuspořádanost, ale tak co už :DD...
Neukázala jsem vám všechno ve fotkách, protože by to bylo ažž moc dlouhý a chtěla jsem vám ukázat ty základní 
Daále co ještě používá je: Kuskus, karabové kakao, celozrnné špagety, protein...


JO A OMLOUVÁM SE ZA NEUSPOŘÁDANÉ FOTKY, ALE BLBNE TO!:(


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Sladké

Špaldové knedlíky s čokoládou a jogurtem